Walibi Holland veilt ‘Souls for Sale’ en doneert €5.000 aan de Hartstichting

Biddinghuizen, 31 oktober – Op maandag 13 oktober organiseerde Walibi Holland in samenwerking met House of Tickets een unieke live TikTok-veiling met niemand minder dan Eddie de Clown. Tijdens deze ludieke livestream werden oude en exclusieve Halloween- attributen uit eerdere edities van Halloween Fright Nights geveild. De actie, die volledig aansloot bij het thema van dit jaar "Souls for Sale", leverde vele biedingen en enthousiaste reacties op. Nu de betalingen die werkelijk gedaan zijn definitief binnen zijn, kunnen we met trots bekendmaken dat er in totaal €5.000,- is opgehaald. Walibi doneert dit volledige bedrag aan de Hartstichting.
Tijdens de veiling konden fans en verzamelaars bieden op bijzondere stukken uit het rijke Halloween-verleden van Walibi. Van angstaanjagende decorstukken tot originele kostuums: alles ging onder de digitale hamer van Eddie de Clown, die op zijn kenmerkende en karakteristieke wijze het publiek vermaakte. De livestream trok duizenden kijkers, leverde talloze reacties op en zorgde voor een spannende biedstrijd.
“We wilden iets bijzonders doen met het thema 'Souls for Sale',” zegt Mascha Taminau, General Director van Walibi. “De veiling paste daar perfect bij: oude rekwisieten kregen een nieuw leven, én we konden er iets goeds mee doen. De keuze voor de Hartstichting was symbolisch. Bij Halloween Fright Nights jagen we bezoekers bewust de stuipen op het lijf, maar een gezonde hartslag blijft natuurlijk het belangrijkst.”

Iedereen een gezond hart, voor nu én later. Dat is de missie van de Hartstichting. De stichting zet zich in voor onderzoek naar hart- en vaatziekten en een gezondere leefomgeving. De donatie van Walibi Holland wordt gebruikt om dit belangrijke werk te ondersteunen.
Walibi Holland